4Launch B.V.

Webwinkel in Eindhoven

Beoordeel webwinkel

14 recente beoordelingen

Beoordelingen 4Launch B.V.

Website
Bereikbaarheid (telefoon/e-mail)
Betrouwbaarheid, deskundigheid en service
Prijs/kwaliteit
Bestellen en betalen
Levering en aftersales
Winkel
Bereikbaarheid (fysiek)

Recensies 4Launch B.V.

Bekijk in totaal 489 recensies:

Ik heb een HyperX cloud RMA gestuurd. Ze zeiden aan de telefoon dat het tussen 2-4 weken duurt, nu zijn die 4 weken over en ik heb nog niks teruggehoord. Ik heb contact gelegd via al hun opties behalve telefoon omdat het €0,25 p/m kost. Ik koop hier nooit iets opnieuw.

Webwinkel beoordeeld op

Ik schrijf eigenlijk nooit recensies, maar met deze wil ik anderen behoeden hier wat aan te schaffen. In eerste instantie lijkt het te gaan zoals bij iedere webshop, maar samengevat hebben we na bestelling veelvuldig contact moeten zoeken omdat levering niet goed was. Uiteindelijk goed product, nieuwe laptop, maar ging adapter heel snel stuk. Kan gebeuren. Maar dan... dan kom je in een systeem terecht, dat niet meer van deze tijd is. Moeilijk contact te krijgen en niet servicegericht, ik woon om de hoek en wil gewoon een nieuwe adapter. Ben nu twee maanden (!) verder en ik heb nog steeds geen adapter. In feite kan ik mijn gloednieuwe peperdure laptop niet eens gebruiken. Eenmaal, na meerdere keren achteraan mailen een adapter ontvangen. Verkeerde en niet volledig met bijhorende stekkers. Toen ik dit meldde, moest er weer een heel nieuw project opgestart worden en daarvoor moest ik dan weer andere route bewandelen . Sindsdien is het weer muisstil. Echt bizar en niet van deze tijd. Als je zo met klanten omgaat en een bedrijf runt dan heb je het niet begrepen.
Wij bestellen hier nooit meer!!

Webwinkel beoordeeld op

Ik vind dit echt een super fijne winkel.
Ze hebben erg goede service en hebben me heel erg geholpen met een lijstje te maken voor mijn PC (onderdelen)
Ook als ze een onderdeel niet op hun eigen site hebben kijken ze voor je verder op andere sites
Ook zijn de prijzen erg goed, want deze ondernemer is bijna altijd de goedkoopste.

Kortom: Goede service en zeer goede prijzen!!

Webwinkel beoordeeld op

In mijn zoektocht naar een nieuwe laptop heeft 4launch me een aanbieding aan de hand gedaan, die voor mij helemaal goed is. Goede machine voor een hele goede prijs.

De website van de winkel is goed opgezet, de voorraadinformatie is duidelijk en de aflevering is zorgvuldig verlopen. Zeer tevreden, dit is de reden dat ik graag mijn tweede bestelling ook weer bij deze ondernemer heb gedaan.

Webwinkel beoordeeld op

3 maanden geleden een chroombook besteld (en betaald). Levering bleef 2 maanden uit zonder taal of teken. Ondertussen is 2 maal een verkeerd chroombook geleverd. Om moedeloos van te worden. Niet bereikbaar, niet flexibel en niet klantgericht,

Webwinkel beoordeeld op

Waarom is de winkel dicht in Eindhoven? Volgens internet google zou de winkel open moeten zijn, maar alle luiken en deuren zijn gesloten, het lijkt verlaten. Volgens een ondernemer vlakbij in de buurt is de winkel uit Eindhoven weg. Mocht dat zo zijn dan koop ik er ook niks meer, voordeel was dat je artikelen af kon halen. Waardeloos. Telefoonnummer zouden ze ook niet meer hebben, slechte service. Dat was het dan.

Webwinkel beoordeeld op

Unfortunately that was the last time I've ordered something with a pickup in Eindhoven local store.
They claim now that they are a pure web store and you need to pay 5 euro for every order.
A good motivation to fire some stuff from the store.

Webwinkel beoordeeld op

goede en betrouwbare webwinkel

Webwinkel beoordeeld op

hierbij wil ik u laten weten dat wij zeer ontevreden zijn over jullie klantenservice.
De door ons aangeschafte CANON PiXMA 3650 werkt niet goed in combinatie met MacBook en KPN WIFI.
Dit hebben wij na 5 uur ploeteren zelf ondervonden en opgelost door in het vervolg te printen met google Cloud Printer.
Toen wij u vorige week belden had u dit probleem zelf moeten herkennen. Aangezien wij meteen aangaven met MacBook te werken.
U heeft er echter voor gekozen ons de printer via RMA terug te laten sturen EN vervolgens de printer getest met een Microsoft PC.
Waarop de printer inderdaad zonder problemen functioneert.
In ons huishouden gebruiken we PC, MacBook EN ChromeBook.
Voor de 2 laatsten is de CANON PixMA software NIET geschikt.
Misschien heeft u iets aan AL deze informatie en kunt u in de toekomst uw klanten BETER van service voorzien.
We zullen in elk geval geen positieve reviews plaatsen.
Temeer omdat onze RMA ook zonder enige berichtgeving aan ons is retour gestuurd.
Wij moesten maar aannemen dat de printer getest was, want er is geen begeleidende e-mail of bericht verstuurd.

Succes met zakendoen,
de afhandeling zoals jullie die hanteren is niet van deze tijd.
Net als de CANON PIXMA 3650.

Webwinkel beoordeeld op

HOi Ik heb hier ;-( ongeveer 6 maande terug hier een goede merk Pc gekocht,

stond dat PC wordt met windows 10 home .. geleverd en hoeven niet te activeren..

naar 6 maande krijg ik op me scherm waar ik de scherm ook hier gekocht hebt. een melding dat ik de windows 10 home moeten activeren?
ik heb met 4launch contact opgenomen ja dat vinden ze erg vervelend pff.

helpen dat is HELAAS niet gebeurd.

naar aantal mailen moet ik de pc voor 3 weken naar hun 4launch sturen en als ze niet kunnen helpen
werd MIJN de pc naar HP gestuurd..

betekent dat ik mijn pc een heel lange kwijt ben voor wat allen voor een windows activeren.

Webwinkel beoordeeld op

Goede service, snelle levering

Webwinkel beoordeeld op

Jammer dat er geen "0" mogelijk is bij de beoordelingen. Dienst na levering = MIN 10
Ik ben klant bij 4Launch sinds 2006. Wel af en toe probleempjes gehad vroeger, net als iedereen heeft met alle winkels af en toe. Dit vind ik normaal, Vroeger was het een goede winkel, maar het is nu totaal verkeerd geworden. Ze leveren defecte producten, (eens zo'n defecte CPU gehad, ook aantal keren defecte moederborden gehad), ze leveren een monitor in een doos, waarin volgens de fabrikant een DVI-D kabel moet zitten, maar die kabel "verdwijnt" onderweg of hoe dan ook. Voor de CPU geen RMA-aanvaard geweest door hen (omdat ik niet kan bewijzen dat dat een defecte CPU was), voor de monitor zeggen ze dat we het moeten terugsturen zodanig dat ze het opnieuw met een kabel daarin naar ons kunnen sturen. Dat is duidelijk niet normaal en het is belachelijk en stom. GEEN AANRADER MEER, jammer genoeg!

Webwinkel beoordeeld op

Ik heb bij 4launch een dot view hoesje voor mijn telefoon gekocht. Deze ging binnen een maand kapot. Terug naar de winkel gegaan, maar daar konden ze me niet helpen. Ik moest eerst een RMA aanmaken. Daarbij was het net alsof ik de boel aan het oplichten was. Ik had foto's opgestuurd van een stuk hoesje en nog krijg ik in de mail te lezen:" dat uw product mogelijk stuk is". De eerste keer werd mijn hoesje verwisseld met een nieuw hoesje. Deze ging echter ook al snel stuk. Toen moest ik opnieuw een RMA aanmaken, ondanks dat het om de zelfde klacht ging. Opnieuw moest ik terug naar de winkel. Nu hadden ze dus geen enkel nieuw hoesje, maar mijn geld kreeg ik ook niet terug. Er was een bepaalde periode verlopen??? Nu word mijn hoesje opgestuurd ter beoordeling, waarbij ik geen indicatie krijg over hoe lang dit gaat duren. Afwachten dus hoe dit verder word afgehandeld.

Webwinkel beoordeeld op

Snelle levering, correcte afhandeling, tevreden klant

Webwinkel beoordeeld op

Echt binnen 24 uur mijn bestelling in huis !!

Webwinkel beoordeeld op

Wij hebben een Fritz router 3490 besteld. Product is conform de op de website vermelde termijn in goede staat ontvangen. Er is een goede verhouding in kwaliteit en prijs van het product. Behandeling van de bestelling is adequaat verlopen. Top bedrijf!

Webwinkel beoordeeld op

In de chat beloofde leverdatum dik overschreden. Reactie vias e-mail kwam ook niet binnen de beloofde 4 uren. Chat vandaag was snel.

Webwinkel beoordeeld op

Algemeen

Diep bedroefd en teleurgesteld. Wacht al 4 maanden op mijn laptop. Krijg mijn geld ook niet terug en niemand reageert op mijn mails. Zwaar er in gelegd zoals dat heet. 1400 eu al 3,5 maanden weg.. Ben wanhopig. Kan wel huilen. Is mij nog nooit overkomen zoiets. 14x 90 cent betaald voor helpdesk bellen. Die beloven (na aandringen) de boel te escaleren en je hoort weer niks. Ik ga maar aangifte doen bij de politie ik ben wanhopig.

Verzending

Pas op met 4Launch. Als alles goedgaat zal het een prima zaak zijn, echter, als er iets mis gaat kom je de ware aard van het beestje tegen.

Begin januari asus laptop besteld, op de site stond : direct leverbaar.5 stuks op voorraad.
8 uur na mijn betaling staat er ineens, binnenkort leverbaar.
24 na mijn bestelling staat ie als niet op voorraad.

Begonnen met bellen (a 90 cent per gesprek). Helpdesk verklaart dat het toestel er idd niet is en niet leverbaar is voor onbepaalde tijd.

Na 2 weken (je moet altijd zelf contact opnemen) laptop ontvangen.
Helaas een backlight bleed. Helpdesk gebeld, kan hem opsturen.
Die pickup and return van hun website is dus niet waar, is van Asus..

Toestel teruggestuurd. Nauwelijks informatie. Mijn toestel wordt pas een week later via de mail als ontvangen bestempeld.

Toestel is weer weken weg en ik zeg tegen 4 Launch, weet je wat, ik betaal wel bij, haal ik een Asus ROG gamers laptop..

De laptop is 50 euro duurder bij 4 launch dan bij de meeste anderen, dus ik vraag 50 tientjes korting, ik wacht immers al meer dan anderhalve maand op een laptop.

Kan niet. Geen korting. Ik vraag om een extra reepje geheugen dan. kan niet.

Ok.. ik bestel de laptop...dan maar geen korting...
12 uur later is de site prijs aangepast naar het niveau van de concurrentie.. Zeer misselijk grapje. Hier begint het bij mij te dagen.. geen zuivere koffie.

Laptop wordt geleverd, is stuk,, gaat niet aan,. Ik bel 4launch in pure wanhoop, ik zeg, joh, hij is stuk, ik stuur hem wel terug, maar kun je dan gelijk een nieuwe sturen, niet dat ik weer 3 weken moet wachten.

Geen toezegging. Niks. Geen communicatie.
Opstel geschreven met klacht. Geen reactie. Standaard mails teruggekregen. Totaal genegeerd.

Afgelopen donderdag gebeld en gezegd dat ik mijn geld terug wil. Dat ik graag teruggebeld wil worden die iemand die wat kan belissen. Niks.

Ik heb besteld begin january, het is nu half april, ik heb nog niks.
Ondertussen is de laptop al 80 euro minder waard geworden.

Ik heb zeer grote coulance betracht bij 4 Launch, meerdere malen (in totaal 14x moeten bellen) heb ik gezegd dat ik mijn geld niet terug hoef maar geholpen wil worden, ze hebben plat gezegd totale "schijt" aan je als het foutgaat. Je zou ze bijna boeven noemen, maar dat gaat te ver, cowboys zonder eergevoel en klantgerichtheid, ja dat durf ik ze wel te noemen.

Beste 4 Launch, ik heb de tijdlijn uitgeschreven en alle communicatie momenten geplot en jullie staan er heel slecht op.

Hoe kan het dat een klant 1400 euro in january overmaakt en nu nog geen laptop???

Ik wil mijn geld terug en jullie bellen mij niet eens terug en negeren mij, nadat ik maandenlang de vriendelijkheid zelve ben gebleven tijdens jullie miskleunen. Dit is de eerste slechte review die ik schrijf in mijn leven, jullie hebben hem verdiend. Een blamage, beschamend is het.

Klantenservice

RMA afdeling werkt 1x per week op zaterdag laat. Klantenservice herhalen robotisch een call script waar je gek van kunt worden. Ze worden door hun management laag geheel vernaggeld, nul mandaat hebben ze..

Webwinkel beoordeeld op

Prima laptop snel en goed geleverd.

Webwinkel beoordeeld op

Toon 21 volgende recensies

Terug naar 4Launch B.V..