Max ICT

Winkel en webwinkel in Tilburg

Beoordeel winkel Beoordeel webwinkel

11 recente beoordelingen

Beoordelingen Max ICT

Website
Betrouwbaarheid, deskundigheid en service
Prijs/kwaliteit
Bestellen en betalen
Levering en aftersales
Bereikbaarheid (telefoon/e-mail)
Winkel
Bereikbaarheid (fysiek)

Recensies Max ICT

Bekijk in totaal 146 recensies:

Helaas, mijn ervaring bij MaxICT is van het ene drama het andere in. Eind augustus had ik een Limited Edition GPU bij ze besteld, een van de weinige shops die ze nog aanboden op de site, en voor een redelijke prijs. Verwachte levertijd: 2 weken later. Prima, dacht ik, dan heb ik ook nog even tijd om de rest van de componenten voor mijn nieuwe pc uit te zoeken. Enkele dagen later stond op de site plots de levertijd voor de GPU op 1-3 werkdagen, even navragen dus of dat dan ook zou gelden voor mijn bestelling via de toen nog werkende chat op hun site. Toen werd de levertijd plots verschoven naar een maand vanaf die dag, vreemd, dus nog eens nagevraagd, want op de site nog steeds 1-3 werkdagen. Nu was het plots dat de weergave op de site niet goed was en dat ze dat zouden wijzigen (spoiler: nooit gebeurd).
En toen kwam het volgende probleem. Op verschillende sites (Nederlandse en buitenlandse) was deze LE inmiddels niet meer te verkrijgen, dus om alvast verduidelijking te hebben of mijn order dan nog steeds wel kon doorgaan (MaxICT was immers enkel een tussenpersoon tussen mij en de leverancier) heb ik even nagevraagd of ik daadwerkelijk wel de LE kan verwachten. Ja, ik zou echt de LE ontvangen, was het antwoord, dus daar was ik wel blij mee. Toen was er toch nog een positief dingetje, mijn bestelling bleek 2,5 week eerder dan de laatst gecommuniceerde leverdatum te arriveren. Maar tja daar stond weer wat tegenover, toen ik de doos opende was het dus niet de LE maar de standaard editie, ondanks de belofte. Hiervan een melding gemaakt, welke niet beantwoord werd totdat ik dat op Twitter bij MaxICT weer onder de aandacht bracht. Uiteindelijk hier wel als oplossing het verschil in prijs teruggestort gekregen op mijn rekening, wat vrij snel gebeurde.
En nu dan het probleem waar ik momenteel nog middenin zit, en wat de doorslaggevende reden is om deze review te schrijven. 2 weken na ontvangst van de GPU had ik dan ook de rest van de pc componenten, van andere webwinkels, en ben ik gaan bouwen. De pc draaide de eerste dag op zich prima, enkele hiccups zoals je altijd hebt, maar niets vreemds verder. De volgende dag gewoon weer de pc aangezet, enige dingen kunnen doen, maar nog niets bijzonders. Toen knalde het beeldscherm eruit, en gaf mijn moederbord aan dat het de GPU is (via het VGA debug ledje). Troubleshooting toegepast, waaronder GPUs wisselen in de computers, wat er allemaal op duidde dat het echt de GPU was. Dit dus onder de aandacht gebracht bij MaxICT via Twitter, waar ik werd gewezen op het RMA proces, wat ik dus heb gevolgd. Een week na de aanvraag nog niets gehoord, dus het maar weer even onder de aandacht gebracht via Twitter, wat plots vrij snel resulteerde in een antwoord over het hoe en wat voor de verdere afhandeling. De GPU heb ik moeten terugsturen ter inspectie of die echt wel kapot is (want als dat niet zo is, moet je opdraaien voor de kosten hiervan, aldus de website). Ook zou ik volgens de website een ontvangstbevestiging per mail moeten ontvangen dat mijn RMA in goede orde is aangekomen. Ik kon dat zelf gelukkig wel zien via de T&T van PostNL, want die bevestiging heb ik bijna twee weken later nog niet eens ontvangen. Dit al een aantal keren onder de aandacht gebracht via Twitter (want de chat op de site is plots verdwenen), het zou worden doorgezet naar de RMA afdeling en dan zou ik daar iets van gaan vernemen. Tot op heden nog niets, zoals ik net al zei. In eerste instantie had ik gevraagd om vervanging van het product, maar ik was er al vrij snel achter dat dat wel eens heel lang kon duren, dus in de tussentijd maar de GPU besteld bij een webshop waar ik wel goede ervaringen mee heb en gevraagd om te crediteren i.p.v. vervangen. Dat was dan zeer waarschijnlijk weer niet mogelijk omdat het defect binnen de garantieperiode was, maar ze zouden hun best doen. Die nieuwe GPU draait trouwens inmiddels al een weekje zonder problemen, nog een bevestiging dus dat de eerste GPU gewoon een DOA was. Jammer genoeg verloopt de communicatie met MaxICT slecht sinds het laatste probleem (de defecte GPU) en laten ze mij lang wachten op een antwoord, waarbij nu dat ik het via Twitter nogmaals onder de aandacht heb gebracht er ook loze beloftes gedaan blijven worden. Het zou fijn zijn als er eens een keer een duidelijk antwoord zou kunnen komen, waarbij ze mij ook op de hoogte brengen van de huidige status, het gaat immers wel om een artikel van bijna €500, waarvan ik graag toch mijn geld terug wil gaan zien binnenkort want dit wachten ben ik zat, het is vrij klantonvriendelijk hoe er op het moment omgegaan wordt met mij en het probleem.

Webwinkel beoordeeld op

In de mail staat: verwachte leverdag ....
Zet er duidelijk in dat dat de dag is dat het apparaat bij de WUNKEL geleverd word. Kostte ons een vrije dag voor niks dus.... Verder moet je je laten helpen door Jeffrey, dat is de enige die moeite doet om iets voor je uit te zoeken. De rest van het personeel was niet echt hulpvaardig aan de telefoon. Leuke prijzen, maar ik zou hier nooit meer iets bestellen. Uiteindelijk hebben wij onze wasmachine 6 dagen NA de verwachte leverdag ontvangen.

Webwinkel beoordeeld op

Een enorm slechte ervaring om weer toe te voegen aan al de slechte ervaringen van deze waardeloze winkel. Koptelefoon gekocht bij MaxICT. Doordat de afbeelding op de site niet klopte helaas de verkeerde koptelefoon besteld. Zonder de verpakking te openen meteen retour aangemeld. Vervolgens moet je 25% BOETE betalen omdat je hem zakelijk koopt. Telefonisch vervolgens uitgelegd dat ik hem prive had gekocht, maar met zakelijke account afgerekend. Er werd gezegd dat dit zou worden opgelost. Echter per mail toch bericht dat ik de BOETE moet betalen en daarbij ook de verzendkosten. Toch maar retourgestuurd, maar voor mij NOOIT meer MaxICT, wat een boeven, en klant is dus niet koning, geen service. Ik ken geen enkele webshop die deze regel hanteert, laat staan zo moeilijk doet als je het product wilt OMRUILEN! Mijn advies: lekker naar Coolblue of Mediamarkt gaan en deze slechte webshop links laten liggen!!!

Webwinkel beoordeeld op

ik heb een tablet besteld op 7-4 betaald op 7-4 in behandeling genomen op 8-4 er was een levertijd van 7 werkdagen . Ik kreeg een mail op 8 -4 dat de tablet op 17-4 verwacht zou worden .Ik kreeg geen track en tracé ik gebeld en kreeg te te horen dat het de tablet 23 -4 kwam . Ik kon dan wel 5 euro korting krijgen op de volgende bestelling nou ze kunnen beter gaan kijken om sneller te leveren en een andere vervoerder zoeken die sneller kan leveren . Tot mijn grote verbazing kreeg ik een mailtje om 4 min voor vijf uur dat de tablet verzonden was ik neem aan naar de vervoerder dat blijkt xxx te zijn en die zijn niet zo snel met uit leveren . Conclusie het is heel erg misleidend met de levertijd ze komen het niet na wel vooruit betalen maar de afspraak niet na komen . in ieder geval bestel ik nooit meer wat bij deze firma ze kunnen beter de afspraak na komen dan die 5 euro korting geven .

Webwinkel beoordeeld op

Enorm slechte service. Defect product geleverd en ik moet maar wachten tot de leverancier reageert. Onvriendelijk, onervaren, ontzettend slechte klantenservice. Het kan toch niet zo zijn dat je na het bestellen van een gloednieuwe defecte laptop ik weken zit te wachten op een werkende laptop? Plaats hier nooit maar dan ook nooit een bestelling. Geld verdienen ja... de klant helpen nee!

Webwinkel beoordeeld op

De genoemde levertijden op de website kloppen voor geen enkele meter. 'Volgende dag in huis' maar na drie dagen gebeld te hebben en vervolgens te horen gekregen dat ze alsnog geen idee hebben waar de levering is of wanneer deze verstuurd gaat worden. Zeer nalatig allemaal, verwacht hier geen topservice!

Winkel beoordeeld op

Bestellen, betalen en levering
Product uitkiezen, bestellen, betalen en verzenden was geen probleem en ging vrij vlot. Indien iets niet bevalt aan het product en je her terug wilt sturen dan begint de ellende. Daardoor is de ervaring uiteindelijk zo slecht dat ik overal niet meer dan 1 ster gun.

Klantenservice
Er wordt stelselmatig helemaal niet gereageerd op emails en verzoeken om info mbt retouren. Dat maakt de ervaring bij de transactie voor mij zodanig slecht dat ik hier nooit weer ga bestellen. Dan maar elders iets meer besteden.
Een gebrek aan klantenservice is over het algemeen een budgettaire keuze en dus verwijtbaar. Producten terugsturen gaat bij dit bedrijf geheel op eigen kosten en zonder regeling of vast tarief.
Zo kan het dus gebeuren dat je voor het terugsturen van een toetsenbord van 16,95 een bedrag bij post.nl moet betalen van 6,95. Dat is niet het soort service dat ik verwacht. Mij zie je dus niet weer bij Max ICT.

Webwinkel beoordeeld op

Helaas de reviews niet gelezen voordat ik bestelde bij MaxICT. Product besteld 'Op werkdagen voor 16:30 besteld, volgende werkdag geleverd'. Dag erna niet geleverd; tot mijn verbazing zag ik bij mijn bestelling staan, dat de levering 5 dagen later pas komt. Geen mail ontvangen en op de site staat bij het product nog steeds volgende dag levering.

Mail gestuurd dat ik mijn order annuleer; geen reactie.

Winkel beoordeeld op

Ik heb hier een lg oled gekocht. De communicatie per chat verliep prima en snel. Binnen 10 minuten een offerte in mijn aangemaakte account. Levering binnen 24 uur met track en track. Product voldoet volledig aan mijn verwachting. Goede tv voor de scherpste prijs er te vinden was. Al met al zeer tevreden over deze winkel en prijs/kwaliteit van het product. Goede ervaring.

Webwinkel beoordeeld op

Had ik me maar niet laten verleiden door een aanbieding van een iMac en de beloftes over de levering die hierover aan de telefoon zijn gedaan. Want geloof me: "Ze beloven van alles, maar komen niets na." Als je op televisie wil komen in Kassa of Radar, dan moet je hier bestellen. Want het is vanaf dag 1 ellende, een korte review:

- iMac besteld met de belofte voor snelle levering op vrijdag
- "Sorry, het wordt maandag"
- "Nee het wordt dinsdag"
- "Waarschijnlijk toch maandag"
- "Ik stuur u een track- and trace?"
- "Heeft u geen track- and trace gekregen, dan stuur ik die nog even..."
- Even gebeld waar mijn computer blijft
- "Die is afgeleverd en u heeft een handtekening gezet"
- Onderzoek leert dat de computer toch op maandag is geleverd, twee staten verderop bij mensen die niet thuis waren. In de garage en de bezorger heeft zelf een handtekening gezet. Gelukkig komt de vrouw bij mij aan de deur om te vragen of ik iets besteld heb.
- Computer uitgepakt, is een buitenlands model met een verkeerder stekker die nergens in past en ook niet voorzien van: muis en trackpad"
- "Sorry, het wordt morgen nageleverd."
- "Sorry, het wordt morgen nageleverd."
- "Sorry, het wordt morgen nageleverd."
- "Sorry, het wordt morgen nageleverd."
- "Sorry, het is hier afgeleverd, maar het wordt morgen nageleverd..."
Ik heb besloten om de computer terug te sturen, want hier kan ik letterlijk en figuurlijk niets mee.
- Even nabellen of de computer is aangekomen
- "Ja, hij is binnen, u krijgt uw geld binnen 6 dagen terug."
- Toch nog maar even bellen...
- "Nee, wij hebben nog geen computer ontvangen..."

Kortom, wordt vervolgd. Op RADAR, bij Kassa of voor de rechtbank. Dus vandaar: MAX ICT: DAS (rechtsbijstand) een goed idee

Webwinkel beoordeeld op

Zeer slechte service! Bestel je zakelijk op23 april een gsm wat volgens de site op voorraad is. Komt het vervolgens pas 30 april binnen. Dat is dan nog niet het grootste probleem, nu is het zo dat de prijs ook nog eens 80 euro lager is geworden.

Bellen en mailen komen hun tot de conclusie dat je pech heb gehad. Ook geen midden weg helemaal niks, pech is pech... Wat een waardeloze website en kan je dit zeker afraden. Je voelt je genaaid en wil bijna zeggen opgelicht.

Conclusie: nooit meer wat bestellen hier.

Webwinkel beoordeeld op

Heb niets dan lof voor Max ict,
alles nog beter verlopen dan gepland
Mijn pakje kwam zelfs voor officiele leveringsdatum.

Winkel beoordeeld op

Vrijdag 2 maart 2x videokaarten besteld, waren er voldoende op voorraad (1-3 dagen levertijd), zaterdag waren er nog 45 op voorraad, vanmorgen waren er nog 25 op voorraad, vanmorgen via een moeizame chat sessie te horen gekregen dat ze de videokaarten niet meer voor me konden reserveren in het weekend.
De prijs was zaterdag wel ineens weer met €120 omhoog gegaan.
Dit is de manier waarop men hier zaken doet, het zijn gewoon een stel oplichters!!!
Ze maken gebruik van dagprijzen en deze zijn totaal niet representatief voor de daadwerkelijke prijs, nog nemen ze de verantwoordelijkheid van goed ondernemen door alsnog de kaarten voor de bestelde prijs te leveren.
Nee hoor gewoon bijbetalen voor andere videokaarten die ze zelf als alternatief aanbieden.
Belachelijk!
Mensen wees slim en laat deze toko linksliggen.

Winkel beoordeeld op

Behoorlijke slechte eerste indruk!!!
Maand later, en nog steeds niks ontvangen. Geen antwoord op email..

Zegt al genoeg. BLIJF WEG VAN HIER!

Winkel beoordeeld op

Helaas na een bestelling niets geleverd binnen overeengekomen termijn. Na annulering van de order ook geen reactie meer op email gehad over de terugbetaling van bijna 200 teveel betaalde euro's.

Winkel beoordeeld op

Website bied producten die op voorraad staan,
na bestellen zijn producten ineens niet meer op voorraad en kan een alternatief voor een meerprijs worden aangeboden.
klantenservice kan niets doen vanwege automatisch systeem.
Het lijkt op mensen lokken en dan hoge meerprijs vragen.
Daarnaast blijken emails wel verstuurd te zijn maar komen die nooit aan bij mij op outlook.com.

Prijs / kwaliteit verhouding zou goed zijn als ze de producten ook leveren.

Winkel beoordeeld op

De voorraad wordt van verschillende producten fictief hoog gehouden, dit icm een levertijd die niet klopt.
Had de Grandstream HT814 besteld, er zouden er 86 op voorraad zijn met een Levertijd van 1 a 3 werkdagen.
Direct na bestellen kwam de order te staan op besteld bij leverancier en vanaf hier konden er geen mededelingen meer gedaan worden.
Met 9,50 euro verzendkosten toch niet zo netjes.
Na een week maar eens gemailt hoe het stond met de order, helaas bleek de levering nog een week op zich te laten wachten.
Toch bijzonder ivm de aanwezige voorraad volgens de webshop.
Vervolgens de order geannuleerd, ook hier moet je actief blijven emailen om je geld terug te vragen. Zij zijn alles behalve actief en communiceren niet.

Maw de voorraadwaardes kloppen niet, de levertijd wordt niet nagekomen, de verzendkosten zijn niet meer van deze tijd en bovenal er wordt niet gecommuniceerd. Zeer slecht!

Webwinkel beoordeeld op

als je speciaal belt om te controleren of de bestelling binnen komt. en ze zeggen tot 2 keer toe dat het echt morgen komt. dan moet je niet 4 dagen later leveren!!! frustrerend leugenachtig!!!!

Winkel beoordeeld op

Slechte levering. Duurt ontzettend lang. Of komt helemaal niet meer aan. Komen voorwaarden niet na. Bestelling van 1000 euro geen track and trace aanwezig.

Zeker geen aanrader!

Winkel beoordeeld op

Toon 21 volgende recensies

Terug naar Max ICT.