Max ICT

Winkel en webwinkel in Tilburg

Beoordeel winkel Beoordeel webwinkel

17 recente beoordelingen

Beoordelingen Max ICT

Website
Betrouwbaarheid, deskundigheid en service
Prijs/kwaliteit
Bestellen en betalen
Levering en aftersales
Bereikbaarheid (telefoon/e-mail)
Winkel
Bereikbaarheid (fysiek)

Recensies Max ICT

Bekijk in totaal 155 recensies:

Jack

* trage website
* on-geopent product kon niet geretourneerd worden omdat ze anders teveel geld moesten betalen aan hun leverancier vanwege een restocking fee
* totaal niet klantgericht

de eerste keer en de laatste keer dat ik hier bestel

Webwinkel beoordeeld op 28 mei 2020

Byrm

Eerste bestelling was een rtx 2060s besteld op 1mei, deze zou uiterlijk 7 mei geleverd worden. 3 keer contact gehad met een medewerker, die zeiden iedere keer dat het product word geleverd.
Na 2 weken nog steeds niets ontvangen en kreeg een mail dat het niet meer leverbaar was.

Hierna heb ik als alternatief een rtx 2070s besteld, zou de volgende werkdag binnen zijn en ja hoor kreeg weer te horen dat het niet meer leverbaar is door de leverancier.

Ondertussen zag ik dat de prijs van de exact zelfde videokaart flink wat duurder was geworden. Na dreigen met de consumentenbond kon het product opeens wel geleverd worden!!?? Ik wacht momenteel nu op mijn bestelling, als ik voor de 3e keer voor gek zal worden gehouden ga ik hier zeker een zaak van maken.

Kortaf bestel hier niet, slechte klantenservice, zeer lange levertijd, ze houden je voor de gek, oplichterij.

Winkel beoordeeld op 14 mei 2020

Riccardo Busser

Oplichters verkopen 2ehands/beschadigd/geopend/refurbished als nieuw!

Bewijs foto's:

Max ICT verkoopt refurbished artikelen als nieuw en tegen nieuwprijs!

Computer behuizing en moederbord beide beschadigd en overduidelijk niet nieuw. Computer behuizing had stof binnen in een dichte 'nieuwe' behuizing die was ingepakt in plastic. Ook zaten er krassen op.

Doos van moederbord zelf is beschadigd en gescheurd van binnen en ook de overduidelijke en vergelijkbare krassen zijn op het moederbord te vinden.

Dit is echt te zot voor woorden en is pure oplichting. Ik heb gelijk 2 RMA aanvragen aangemaakt en om vervangende producten gevraagd. Ik kan waarschijnlijk ook zelf voor de retourkosten opdraaien, terwijl ik word opgelicht. Zorg maar dat jullie het snel oplossen! Ik zit nu weer in de shit en kan niks met mijn bestelling door jullie! Na al zo lang te hebben gewacht en veel valse beloftes en afspraken qua levertermijnen verder!

De rest van mijn producten zien er verder goed uit en ik ga er van uit dat die wel gewoon nieuw zijn.
Het liefst zou ik echter alles terugsturen van mijn bestelling van meer dan tweeduizend Euro, aangezien ik jullie geen cent gun. Echter kost mij dit zelf weer veel tijd en is het nog maar de vraag hoe jullie dat zouden afhandelen.

Wat een bedrijf dit, ik wist niet dat dit nog mogelijk was in Nederland!

Winkel beoordeeld op 09 mei 2020

Arends

perfect bestel al jaren bij jullie topppie

Winkel beoordeeld op 09 mei 2020

Ilyas Frimla

Wat een slechte organisatie zeg.

Op 25 april een bestelling gedaan van meerdere producten, waarvan de laatste product morgen geleverd zou worden (wat niet doorgaat).

Ik heb voor 2 deelleveringen betaald. Ik moest zelf voor elke deellevering, na het betalen vragen om de status (dagen erna) aangezien ik hier geen update van krijg, maar geld ontvangen kunnen zij wel. Pas nadat ik om de status vroeg, gaf de medewerker door dat hij zijn collegas zou benaderen om de producten op te sturen. Dan denk ik bij mijzelf, wat doe je achter je desk? Pas actie ondernemen, nadat de klant hier om vraagt. Waar betaal ik als klant voor?

Nou vervolgens het laatste product, verwachte lerdatum is 8 mei. Ik natuurlijk na alle slechte reviews + eigen ervaring toch nog even vragen wat de status daarvan is. Raaraaa...? Medewerker gaf aan, de leverancier heeft het product nog niet opgestuurd. De medewerker gaat de leverancier mailen.

Hallo Maxict, je hebt een systeem. Volg je de orders zelf niet? Moet je niet zelf handelen en zelf de leveranciers benaderen om zo je klanten van dienst te zijn? Nee Maxict zit op zijn luiwe reet achter een desk fabels te verkopen en wilt alleen geld innen.

MAXTICT WERK aan je fouten. Doe wat aan de slechte reviews. Wanneer de klant niet tevreden is en dit meld, zie het als feedback en leermoment

Mensen bestel hier niet! Genoeg andere bedrijven die wel leveren, wel hun woorden nakomen en een goede service bieden. Wees gewaarschuwd!

Nu is de vraag nog, krijg ik mijn product wel?

Update 08-05-2020:

Gisteren hebben 2 medewerkers mij hun woord gegeven dat ik de processor vandaag zou ontvangen. Ze hebben namelijk van leverancier gewisseld, een die in NL zit. Rara...leugens.

Ik vandaag bellen, mailen, chatten en via facebook zelfs. Allerlei verschillende beloftes, ja vandaag. Btw Lisanne die op deze review reageerd, heeft ook niet op mijn mail gereageerd, terwijl ze wel vroeg om een mail.

Nou ik verlof nemen van werk vandaag, hopend op mijn product. De hele dag zitten bellen, mail check voor een track n trace (track n trace regelen is heel moeilijk -_-), krijg ik te horen einde dag dat het morgen pas geleverd word. Ik woedend en vragen naar een track n trace die ik eigenlijk gisteren al zou moeten ontvangen. MaxICT: track n trace krijg je vandaag.

Ik 17u30 bellen met Maxict, zei gaven aan dat de leverancier in NL zit en dat het pakketje vandaag zou komen, maar door omstandigheden het morgen pas komt. Dit zeggen ze pas, nadat ik als consument 100x hun benader, maar zij zelf niet het initiatief nemen door erachter aan te gaan.

Mijn vriendin belt op, omdat ik letterlijk niet meer kon communiceren uit woede. Geven ze haar door dat de track n trace er niet is, maar het pakketje morgen of maandag komt.

Hoe moeilijk is het om een track n trace te regelen? Waarom liegen jullie en beloven jullie en komen jullie je woorden niet na?

Mensen bestel hier niks. Zoek via tweakers, pricewatch naar andere webshops die wel leveren. Azerty, informatique, alternate, megekko. Dat zijn bedrijven die niet alleen producten leveren, maar ook de diensten die zij beloven waarmaken.

Op 25 april besteld en tot op heden nog geen processor. Niet alleen leveren doen ze niet, maar ook liegen aan de tlf, via chat en facebook. Wat ook schandalig is, dat ik als consument meerdere malen hun moet bellen en hun aan het werk moet zetten voor producten waar ik 1712 euro voor heb betaald.

BESTEL HIER NIET!

UPDATE: waarschijnlijk krijg ik de processor maandag of dinsdag. @MAXICT, als ik maandag geen track n trace krijg, annuleer ik de boel. Ik zorg er ook meteen voor dat niemand in mijn omgeving en op social media bij jullie besteld.

Webwinkel beoordeeld op 09 mei 2020

Ilyas Frimla

Wat een slechte organisatie zeg.

Op 25 april een bestelling gedaan van meerdere producten, waarvan de laatste product morgen geleverd zou worden (wat niet doorgaat).

Ik heb voor 2 deelleveringen betaald. Ik moest zelf voor elke deellevering, na het betalen vragen om de status (dagen erna) aangezien ik hier geen update van krijg, maar geld ontvangen kunnen zij wel. Pas nadat ik om de status vroeg, gaf de medewerker door dat hij zijn collegas zou benaderen om de producten op te sturen. Dan denk ik bij mijzelf, wat doe je achter je desk? Pas actie ondernemen, nadat de klant hier om vraagt. Waar betaal ik als klant voor?

Nou vervolgens het laatste product, verwachte lerdatum is 8 mei. Ik natuurlijk na alle slechte reviews + eigen ervaring toch nog even vragen wat de status daarvan is. Raaraaa...? Medewerker gaf aan, de leverancier heeft het product nog niet opgestuurd. De medewerker gaat de leverancier mailen.

Hallo Maxict, je hebt een systeem. Volg je de orders zelf niet? Moet je niet zelf handelen en zelf de leveranciers benaderen om zo je klanten van dienst te zijn? Nee Maxict zit op zijn luiwe reet achter een desk fabels te verkopen en wilt alleen geld innen.

MAXTICT WERK aan je fouten. Doe wat aan de slechte reviews. Wanneer de klant niet tevreden is en dit meld, zie het als feedback en leermoment

Mensen bestel hier niet! Genoeg andere bedrijven die wel leveren, wel hun woorden nakomen en een goede service bieden. Wees gewaarschuwd!

Nu is de vraag nog, krijg ik mijn product wel?

Update 08-05-2020:

Gisteren hebben 2 medewerkers mij hun woord gegeven dat ik de processor vandaag zou ontvangen. Ze hebben namelijk van leverancier gewisseld, een die in NL zit. Rara...leugens.

Ik vandaag bellen, mailen, chatten en via facebook zelfs. Allerlei verschillende beloftes, ja vandaag. Btw Lisanne die op deze review reageerd, heeft ook niet op mijn mail gereageerd, terwijl ze wel vroeg om een mail.

Nou ik verlof nemen van werk vandaag, hopend op mijn product. De hele dag zitten bellen, mail check voor een track n trace (track n trace regelen is heel moeilijk -_-), krijg ik te horen einde dag dat het morgen pas geleverd word. Ik woedend en vragen naar een track n trace die ik eigenlijk gisteren al zou moeten ontvangen. MaxICT: track n trace krijg je vandaag.

Ik 17u30 bellen met Maxict, zei gaven aan dat de leverancier in NL zit en dat het pakketje vandaag zou komen, maar door omstandigheden het morgen pas komt. Dit zeggen ze pas, nadat ik als consument 100x hun benader, maar zij zelf niet het initiatief nemen door erachter aan te gaan.

Mijn vriendin belt op, omdat ik letterlijk niet meer kon communiceren uit woede. Geven ze haar door dat de track n trace er niet is, maar het pakketje morgen of maandag komt.

Hoe moeilijk is het om een track n trace te regelen? Waarom liegen jullie en beloven jullie en komen jullie je woorden niet na?

Mensen bestel hier niks. Zoek via tweakers, pricewatch naar andere webshops die wel leveren. Azerty, informatique, alternate, megekko. Dat zijn bedrijven die niet alleen producten leveren, maar ook de diensten die zij beloven waarmaken.

Op 25 april besteld en tot op heden nog geen processor. Niet alleen leveren doen ze niet, maar ook liegen aan de tlf, via chat en facebook. Wat ook schandalig is, dat ik als consument meerdere malen hun moet bellen en hun aan het werk moet zetten voor producten waar ik 1712 euro voor heb betaald.

BESTEL HIER NIET!

UPDATE: waarschijnlijk krijg ik de processor maandag of dinsdag. @MAXICT, als ik maandag geen track n trace krijg, annuleer ik de boel. Ik zorg er ook meteen voor dat niemand in mijn omgeving en op social media bij jullie besteld.

Winkel beoordeeld op 09 mei 2020

Jansen

Verkeerd beeldscherm aangekocht (resoltutie 21:9 issues) maar de doos en handleiding per abuis al weggegooid. Heel stom, maar er toch een telefoontje aan gewaagd.

Ik mocht het scherm met adapter retourneren voor het volledige aankoop bedrag, onder de voorwaarde dat ik een ander duurder scherm zou aan zou schaffen. Dit nieuwe scherm was duurder dan bij de concurrent, maar a fijn; omdat ze zo flexibel waren, ruim €50 meer uitgegeven.

Na enkele dagen wachten op het retourgeld maar eens gebeld. Blijkt opeens dat ze 60% van het aankoopbedrag in rekening willen brengen. Na boos te zijn geworden werd dat gereduceerd naar 30%.

Ik heb daar normaal gesproken geen problemen mee wanneer dat van te voren gecommuniceerd wordt, want dan kun je op basis van die informatie beslissen of je daarmee akkoord gaat. Uiteraard had ik nimmer dat nieuwere scherm gekocht als ik had geweten dat ze achteraf zich zouden beroepen op onderhandelbare percentages.

Kortom, imho misbruik maken van de situatie. Het gaat om €95,67. Het is geen wereldbedrag, ik kan het missen, maar de zure nasmaak bij dit bedrijf zal ik nooit kwijtraken. Ik woon zelf in Tilburg en wil de "lokale" ondernemer graag supporten, maar dit zijn dus de redenen waarom ik niemand uit mijn omgeving meer naar deze toko stuur. Jullie verlies...

Winkel beoordeeld op 07 mei 2020

Thijs Boerman

Geweldige klanten service!
Nadat ik een beschadigd scherm had binnen gekregen ben ik goed geholpen. ik heb een nieuw scherm gekregen en hoefde de beschadigde pas terug te sturen toen ik de nieuwe binnen had. Hierdoor heb ik niet zonder monitor hoeven zitten.
Ik heb meerdere keren contact met ze gehad omdat ik toch iets anders wenste dan ik eerder had aangegeven, en dit was geen probleem!
Ik ben super geholpen en werd vriendelijk behandeld.
Al met al: Top!

Webwinkel beoordeeld op 22 april 2020

Kees Borsboom

Ze komen prijs technische zeer aantrekkelijk over en als alles goed gaat oké maar als met klanten service te maken krijg bedenk je dan nog maar een keer want het eigenlijk klanten geen service zijn!!

Webwinkel beoordeeld op 07 februari 2020

Sanne

Helaas, mijn ervaring bij MaxICT is van het ene drama het andere in. Eind augustus had ik een Limited Edition GPU bij ze besteld, een van de weinige shops die ze nog aanboden op de site, en voor een redelijke prijs. Verwachte levertijd: 2 weken later. Prima, dacht ik, dan heb ik ook nog even tijd om de rest van de componenten voor mijn nieuwe pc uit te zoeken. Enkele dagen later stond op de site plots de levertijd voor de GPU op 1-3 werkdagen, even navragen dus of dat dan ook zou gelden voor mijn bestelling via de toen nog werkende chat op hun site. Toen werd de levertijd plots verschoven naar een maand vanaf die dag, vreemd, dus nog eens nagevraagd, want op de site nog steeds 1-3 werkdagen. Nu was het plots dat de weergave op de site niet goed was en dat ze dat zouden wijzigen (spoiler: nooit gebeurd).
En toen kwam het volgende probleem. Op verschillende sites (Nederlandse en buitenlandse) was deze LE inmiddels niet meer te verkrijgen, dus om alvast verduidelijking te hebben of mijn order dan nog steeds wel kon doorgaan (MaxICT was immers enkel een tussenpersoon tussen mij en de leverancier) heb ik even nagevraagd of ik daadwerkelijk wel de LE kan verwachten. Ja, ik zou echt de LE ontvangen, was het antwoord, dus daar was ik wel blij mee. Toen was er toch nog een positief dingetje, mijn bestelling bleek 2,5 week eerder dan de laatst gecommuniceerde leverdatum te arriveren. Maar tja daar stond weer wat tegenover, toen ik de doos opende was het dus niet de LE maar de standaard editie, ondanks de belofte. Hiervan een melding gemaakt, welke niet beantwoord werd totdat ik dat op Twitter bij MaxICT weer onder de aandacht bracht. Uiteindelijk hier wel als oplossing het verschil in prijs teruggestort gekregen op mijn rekening, wat vrij snel gebeurde.
En nu dan het probleem waar ik momenteel nog middenin zit, en wat de doorslaggevende reden is om deze review te schrijven. 2 weken na ontvangst van de GPU had ik dan ook de rest van de pc componenten, van andere webwinkels, en ben ik gaan bouwen. De pc draaide de eerste dag op zich prima, enkele hiccups zoals je altijd hebt, maar niets vreemds verder. De volgende dag gewoon weer de pc aangezet, enige dingen kunnen doen, maar nog niets bijzonders. Toen knalde het beeldscherm eruit, en gaf mijn moederbord aan dat het de GPU is (via het VGA debug ledje). Troubleshooting toegepast, waaronder GPUs wisselen in de computers, wat er allemaal op duidde dat het echt de GPU was. Dit dus onder de aandacht gebracht bij MaxICT via Twitter, waar ik werd gewezen op het RMA proces, wat ik dus heb gevolgd. Een week na de aanvraag nog niets gehoord, dus het maar weer even onder de aandacht gebracht via Twitter, wat plots vrij snel resulteerde in een antwoord over het hoe en wat voor de verdere afhandeling. De GPU heb ik moeten terugsturen ter inspectie of die echt wel kapot is (want als dat niet zo is, moet je opdraaien voor de kosten hiervan, aldus de website). Ook zou ik volgens de website een ontvangstbevestiging per mail moeten ontvangen dat mijn RMA in goede orde is aangekomen. Ik kon dat zelf gelukkig wel zien via de T&T van PostNL, want die bevestiging heb ik bijna twee weken later nog niet eens ontvangen. Dit al een aantal keren onder de aandacht gebracht via Twitter (want de chat op de site is plots verdwenen), het zou worden doorgezet naar de RMA afdeling en dan zou ik daar iets van gaan vernemen. Tot op heden nog niets, zoals ik net al zei. In eerste instantie had ik gevraagd om vervanging van het product, maar ik was er al vrij snel achter dat dat wel eens heel lang kon duren, dus in de tussentijd maar de GPU besteld bij een webshop waar ik wel goede ervaringen mee heb en gevraagd om te crediteren i.p.v. vervangen. Dat was dan zeer waarschijnlijk weer niet mogelijk omdat het defect binnen de garantieperiode was, maar ze zouden hun best doen. Die nieuwe GPU draait trouwens inmiddels al een weekje zonder problemen, nog een bevestiging dus dat de eerste GPU gewoon een DOA was. Jammer genoeg verloopt de communicatie met MaxICT slecht sinds het laatste probleem (de defecte GPU) en laten ze mij lang wachten op een antwoord, waarbij nu dat ik het via Twitter nogmaals onder de aandacht heb gebracht er ook loze beloftes gedaan blijven worden. Het zou fijn zijn als er eens een keer een duidelijk antwoord zou kunnen komen, waarbij ze mij ook op de hoogte brengen van de huidige status, het gaat immers wel om een artikel van bijna €500, waarvan ik graag toch mijn geld terug wil gaan zien binnenkort want dit wachten ben ik zat, het is vrij klantonvriendelijk hoe er op het moment omgegaan wordt met mij en het probleem.

Webwinkel beoordeeld op 27 oktober 2019

Kim

In de mail staat: verwachte leverdag ....
Zet er duidelijk in dat dat de dag is dat het apparaat bij de WUNKEL geleverd word. Kostte ons een vrije dag voor niks dus.... Verder moet je je laten helpen door Jeffrey, dat is de enige die moeite doet om iets voor je uit te zoeken. De rest van het personeel was niet echt hulpvaardig aan de telefoon. Leuke prijzen, maar ik zou hier nooit meer iets bestellen. Uiteindelijk hebben wij onze wasmachine 6 dagen NA de verwachte leverdag ontvangen.

Webwinkel beoordeeld op 13 juni 2019

HE

Een enorm slechte ervaring om weer toe te voegen aan al de slechte ervaringen van deze waardeloze winkel. Koptelefoon gekocht bij MaxICT. Doordat de afbeelding op de site niet klopte helaas de verkeerde koptelefoon besteld. Zonder de verpakking te openen meteen retour aangemeld. Vervolgens moet je 25% BOETE betalen omdat je hem zakelijk koopt. Telefonisch vervolgens uitgelegd dat ik hem prive had gekocht, maar met zakelijke account afgerekend. Er werd gezegd dat dit zou worden opgelost. Echter per mail toch bericht dat ik de BOETE moet betalen en daarbij ook de verzendkosten. Toch maar retourgestuurd, maar voor mij NOOIT meer MaxICT, wat een boeven, en klant is dus niet koning, geen service. Ik ken geen enkele webshop die deze regel hanteert, laat staan zo moeilijk doet als je het product wilt OMRUILEN! Mijn advies: lekker naar Coolblue of Mediamarkt gaan en deze slechte webshop links laten liggen!!!

Webwinkel beoordeeld op 12 juni 2019

bakker

ik heb een tablet besteld op 7-4 betaald op 7-4 in behandeling genomen op 8-4 er was een levertijd van 7 werkdagen . Ik kreeg een mail op 8 -4 dat de tablet op 17-4 verwacht zou worden .Ik kreeg geen track en tracé ik gebeld en kreeg te te horen dat het de tablet 23 -4 kwam . Ik kon dan wel 5 euro korting krijgen op de volgende bestelling nou ze kunnen beter gaan kijken om sneller te leveren en een andere vervoerder zoeken die sneller kan leveren . Tot mijn grote verbazing kreeg ik een mailtje om 4 min voor vijf uur dat de tablet verzonden was ik neem aan naar de vervoerder dat blijkt xxx te zijn en die zijn niet zo snel met uit leveren . Conclusie het is heel erg misleidend met de levertijd ze komen het niet na wel vooruit betalen maar de afspraak niet na komen . in ieder geval bestel ik nooit meer wat bij deze firma ze kunnen beter de afspraak na komen dan die 5 euro korting geven .

Webwinkel beoordeeld op 18 april 2019

Sanne Veldhuijzen

Enorm slechte service. Defect product geleverd en ik moet maar wachten tot de leverancier reageert. Onvriendelijk, onervaren, ontzettend slechte klantenservice. Het kan toch niet zo zijn dat je na het bestellen van een gloednieuwe defecte laptop ik weken zit te wachten op een werkende laptop? Plaats hier nooit maar dan ook nooit een bestelling. Geld verdienen ja... de klant helpen nee!

Webwinkel beoordeeld op 05 april 2019

Jeroen

De genoemde levertijden op de website kloppen voor geen enkele meter. 'Volgende dag in huis' maar na drie dagen gebeld te hebben en vervolgens te horen gekregen dat ze alsnog geen idee hebben waar de levering is of wanneer deze verstuurd gaat worden. Zeer nalatig allemaal, verwacht hier geen topservice!

Winkel beoordeeld op 20 maart 2019

RV

Bestellen, betalen en levering
Product uitkiezen, bestellen, betalen en verzenden was geen probleem en ging vrij vlot. Indien iets niet bevalt aan het product en je her terug wilt sturen dan begint de ellende. Daardoor is de ervaring uiteindelijk zo slecht dat ik overal niet meer dan 1 ster gun.

Klantenservice
Er wordt stelselmatig helemaal niet gereageerd op emails en verzoeken om info mbt retouren. Dat maakt de ervaring bij de transactie voor mij zodanig slecht dat ik hier nooit weer ga bestellen. Dan maar elders iets meer besteden.
Een gebrek aan klantenservice is over het algemeen een budgettaire keuze en dus verwijtbaar. Producten terugsturen gaat bij dit bedrijf geheel op eigen kosten en zonder regeling of vast tarief.
Zo kan het dus gebeuren dat je voor het terugsturen van een toetsenbord van 16,95 een bedrag bij post.nl moet betalen van 6,95. Dat is niet het soort service dat ik verwacht. Mij zie je dus niet weer bij Max ICT.

Webwinkel beoordeeld op 06 maart 2019

Ivor

Helaas de reviews niet gelezen voordat ik bestelde bij MaxICT. Product besteld 'Op werkdagen voor 16:30 besteld, volgende werkdag geleverd'. Dag erna niet geleverd; tot mijn verbazing zag ik bij mijn bestelling staan, dat de levering 5 dagen later pas komt. Geen mail ontvangen en op de site staat bij het product nog steeds volgende dag levering.

Mail gestuurd dat ik mijn order annuleer; geen reactie.

Winkel beoordeeld op 22 februari 2019

theo jagersma

Ik heb hier een lg oled gekocht. De communicatie per chat verliep prima en snel. Binnen 10 minuten een offerte in mijn aangemaakte account. Levering binnen 24 uur met track en track. Product voldoet volledig aan mijn verwachting. Goede tv voor de scherpste prijs er te vinden was. Al met al zeer tevreden over deze winkel en prijs/kwaliteit van het product. Goede ervaring.

Webwinkel beoordeeld op 31 oktober 2018

De ReclameMan

Had ik me maar niet laten verleiden door een aanbieding van een iMac en de beloftes over de levering die hierover aan de telefoon zijn gedaan. Want geloof me: "Ze beloven van alles, maar komen niets na." Als je op televisie wil komen in Kassa of Radar, dan moet je hier bestellen. Want het is vanaf dag 1 ellende, een korte review:

- iMac besteld met de belofte voor snelle levering op vrijdag
- "Sorry, het wordt maandag"
- "Nee het wordt dinsdag"
- "Waarschijnlijk toch maandag"
- "Ik stuur u een track- and trace?"
- "Heeft u geen track- and trace gekregen, dan stuur ik die nog even..."
- Even gebeld waar mijn computer blijft
- "Die is afgeleverd en u heeft een handtekening gezet"
- Onderzoek leert dat de computer toch op maandag is geleverd, twee staten verderop bij mensen die niet thuis waren. In de garage en de bezorger heeft zelf een handtekening gezet. Gelukkig komt de vrouw bij mij aan de deur om te vragen of ik iets besteld heb.
- Computer uitgepakt, is een buitenlands model met een verkeerder stekker die nergens in past en ook niet voorzien van: muis en trackpad"
- "Sorry, het wordt morgen nageleverd."
- "Sorry, het wordt morgen nageleverd."
- "Sorry, het wordt morgen nageleverd."
- "Sorry, het wordt morgen nageleverd."
- "Sorry, het is hier afgeleverd, maar het wordt morgen nageleverd..."
Ik heb besloten om de computer terug te sturen, want hier kan ik letterlijk en figuurlijk niets mee.
- Even nabellen of de computer is aangekomen
- "Ja, hij is binnen, u krijgt uw geld binnen 6 dagen terug."
- Toch nog maar even bellen...
- "Nee, wij hebben nog geen computer ontvangen..."

Kortom, wordt vervolgd. Op RADAR, bij Kassa of voor de rechtbank. Dus vandaar: MAX ICT: DAS (rechtsbijstand) een goed idee

Webwinkel beoordeeld op 19 mei 2018

Toon 21 volgende recensies

Terug naar Max ICT.